Очищення влaди
Управління юстиції
УСБУ у Львівській області
Профіль на сайті
Корисні ресурси
invest
invest
 
На сайті
На даний момент 60 гостей на сайті
Погода

волог.:

тиск:

вітер:

волог.:

тиск:

вітер:

волог.:

тиск:

вітер:

Юстиція інформує

Сколівське РУЮ інформує: Загальні засади державної реєстрації прав

Результат пошуку зображень за запитом "реєстрація прав на нерухоме майно"06.02.2016

У відповідності до статті 3 Закону України "Про внесення змін до Закону України "Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень" та деяких інших законодавчих актів України щодо децентралізації повноважень з державної реєстрації речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень" (далі Закон) передбачено загальні засади державної реєстрації прав. 

1. Загальними засадами державної реєстрації прав є: 

e-max.it: your social media marketing partner
 

Строки розгляду документів, поданих для державної реєстрації у сфері юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань

05.02.2016

Згідно Закону України "Про внесення змін до Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців" та деяких інших законодавчих актів України щодо децентралізації повноважень з державної реєстрації юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, розділом IV передбачено порядок проведення державної реєстрації.
 
Розгляд документів, поданих для державної реєстрації та проведення інших реєстраційних дій, здійснюється у такі строки:
 
1) щодо юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців - протягом 24 годин після надходження документів, поданих для державної реєстрації та проведення інших реєстраційних дій, крім вихідних та святкових днів;
e-max.it: your social media marketing partner
 

Новели в законодавстві! "Документи, що подаються заявником для державної реєстрації структурних утворень політичної партії, що не мають статусу юридичної особи"

Районне управління юстиції   інформує про те, що статею 21 Закону України «Про внесення змін до Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців» та деяких інших законодавчих актів України щодо децентралізації повноважень з державної реєстрації юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань» передбачено:
державна реєстрація структурних утворень політичної партії, що не мають статусу юридичної особи, здійснюється лише після державної реєстрації політичної партії.

Для державної реєстрації структурного утворення політичної партії, що не має статусу юридичної особи, подаються такі документи:

e-max.it: your social media marketing partner
 

Наближення та полегшення послуг з державної реєстрації прав для громадин

29.01.2016

З 13 грудня 2015 року набрав чинності Закон України від 26 листопада 2015 року № 834-VIІІ «Про внесення змін до Закону України «Про державну реєстрацію речових прав на .нерухоме майно та їх обтяжень» та деяких інших законодавчих актів України шодо децентралізації повноважень з державної реєстрації речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень».

Відповідно до підпункту 1 пункту 2 розділу ІІ  «Прикінцеві та перехідні положення» зазначеного Закону нотаріуси з дня набрання його чинності наділені повноваженнями державних реєстраторів прав на нерухоме майно та здійснюють державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень без вчинення нотаріальної дії щодо такого майна.

Нотаріуси єдині суб'єкти державної реєстрації, які наділені повноваженнями державних реєстраторів з дня набрання чинності цього Закону,

На даний час на території Львівської області .здійснюють нотаріальну діяльність 370 приватних нотаріусів та 60 державних нотаріусів, тобто є велика кількість суб'єктів надання послуг у сфері реєстрації.

Згідно даного Закону державна реєстрація права власності та інших речових прав проводиться незалежно від місцезнаходження нерухомого майна в межах області.

Нововведенням даного Закону є те. що в ньому відсутнє поняття  «Свідоцтво про право власності» Це означає, що з 2016 року   громадянин -асник майна, який буде реєструвати право власності на нерухоме майно, отримає не Свідоцтво про право власності на нерухоме майно, як це було раніше, а інформацію з Державного реєстру речових прав.

Дана інформація буде викладатись па звичайному білому аркуші та не скріплюється печаткою і підписом реєстратора, однак її можна ідентифікувати по QR-коду (матричному коду що легко розпізнається скапувальнпм обладнанням (в тому числі і фотокамерою мобільного телефону).

Ще однією новелою даного Закону є тс. що відповідно до статті 21 Закону, рішення державного реєстратора, інформація з Державного реєстру прав, за бажанням заявника може надаватись в електронній формі, або в паперовій формі.

Законом передбачено, що рішення державного реєстратора, інформація з Державного реєстру прав, отримані в електронній чи паперовій формі за допомогою програмних засобів ведення Державного реєстру прав, мають однакову юридичну силу.

Слід зазначити, що виконання нотаріусами повноважень у сфері державної реєстрації речових прав на нерухоме майно у результаті вчинення нотаріальної дії здійснюється з 2013 року, тому відповідно є наявність досвіду та готовність до здійснення державної реєстрації.

Дана реформа має на меті спрощення процедури державної реєстрації прав шляхом зменшення навантаження на суб'єктів, що реєструють право власності, а також створення умов для належного обслуговування громадян, яким не потрібно стояти в чергах дня подачі документів, з метою дійснення реєстрації права, а потім і в черзі для отримання документів за результатом розгляду документів. Адже тепер громадянин може звернутись до будь-якого суб'єкта, що здійснює реєстрацію права власності, в тому числі до нотаріуса, де зможе подати заяву про реєстрацію права власності, а за результатами розгляду поданої заяви;, маючи доступ до мережі Інтернет. отримати рішення державного реєстратора чи інформацію з Державного реєстру прав.

e-max.it: your social media marketing partner
 

ДО ВІДОМА ОРГАНІВ МІСЦЕВОГО САМОВРЯДУВАННЯ!

Результат пошуку зображень за запитом "нотаріальні дії"28.01.2016  Сколівське районне управління юстиції повідомляє про те, що згідно Закону України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо спадкування» від 20 жовтня 2014 року, уповноважена посадова особа органу місцевого самоврядування може здійснювати такі нотаріальні дії, як видача свідоцтва про право на спадщину, видача свідоцтва про право власності на частку у спільному майні подружжя в разі смерті одного з них при відповідності такої особи певним вимогам:

- вища юридична освіта;
- досвід роботи у галузі права не менше трьох років;
- пройти протягом року стажування у державній нотаріальній конторі або приватного нотаріуса;
- завершити навчання щодо роботи з реєстрами, які функціонують в системі Міністерства юстиції України;
- скласти іспит із спадкового права.

Рекомендуємо Вам ознайомитися з такими наказами Міністерства юстиції України:

e-max.it: your social media marketing partner
 
Більше статтей...